fredag 27 november 2009

Träning och massage gör mamma glad!

Och om mamma är glad måste ju kiddo må bra?!
Jag hoppas det... Det är svårt att veta det här med vad man ska göra - inte göra... Men kroppen är väl så finurligt konstruerad att den talar om när något inte är okej. Om inte annat så får kiddo chans att ge tillbaka massor när h*n blir lite större. För än så länge flyter kiddo runt där inte utan att alls påverka mammas mage...

Ja mer än att inga kläder passar längre. Men vem har sagt att shoppa nytt är tråkigt?!?!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Kul med ny blogg, nej shoppa nytt är aldrig tråkigt men det värsta är ju att man växer ur allt så jäkla fort...
    Hoppas att du bara mår toppen.
    Kram Milla

    SvaraRadera
  2. Hej!!
    Ja nu var det länge sen man var aktiv så jag tänkte att jag skulle skriva av mig lite! men nu måste jag ju gå in och läsa din!!

    Kram
    J

    SvaraRadera