onsdag 2 december 2009

Barnmorskebesök och besvikelse...

Gjorde mitt andra besök hos barnmorskan i måndags - det första alldeles allena Mannen jobbade och jag antar att barnmorskan tyckte det var bra för vi skulle ju ha ett på tu man hand samtal... Vilken besvikelse! Jag hade då hoppas på lite tester, kanske lyssna på hjärtljud.. Ja vad som helst som skulle få mig att känna mig lite mer gravid..

Men nä.. Vi pratade om min barndom, om jag hade några nya funderingar och bokade in nästa besök...i FEBRUARI... ja jag säger då det... Nåja, man kommer väl lessna på att springa där sen så det är väl kanske bara att njut av de få tiderna nu!

Och se fram emot ultraljudet den 22:a december.....

2 kommentarer:

  1. 22:a dec ultraljud, det är kul. Allt känns mer verkligt men ändå inte. Man känner ju inget men ser hur den lilla rör på sig där inne...Kul iaf och så får man lite bilder att visa nära och kära.
    Förhoppningsvis har våran bebbe kommit ut då.
    Kram Milla

    SvaraRadera
  2. Ja man kan ju bara hoppas man är så snygg o smärt som du när man är i sluttampen!
    Nä det är väl inte förrän de är ute som man verkligen fattar...och kanske knappt då :-)

    kram

    SvaraRadera