fredag 11 december 2009

Att känna eller inte känna...

Så är man snart halvvägs - obegripligt egentligen... Det har ju gått så fort. Kan man köpa sig en extra månad nånstanns?! Än så länge är det lugnt och stilla i magen, den växer lite men än så länge vet jag inte om jag känner mig så gravid. Å andra sidan har jag ju ingen aning hur det ska kännas heller...

Samtidigt är det både på gott och ont att man inte känner något än. Klart att det finns en viss oro innan man vet att allt är bra och vid liv. Men samtidigt, hur läskigt kommer det inte att kännas att det är något som rör sig inne i min mage??!! Okej jag kanske sett lite för många Alien-filmer - men nog kommer det kännas lite otäckt första gången. Men jag gissar att glädjen över att det är något som rör sig där inne kommer att överväga det läskiga i att det är något som rör sig där inne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar