tisdag 15 december 2009

v 18 and all is calm

Så är det då snart dags för ultraljudet - ÄNTLIGEN! På tisdag smäller det! Då få vi veta om jag bara är skendräktig eller om det faktiskt finns ett litet pyre där inne (snälla, snälla, snälla låt det bara vara en!!!)

I morse när jag vaknade tyckte jag mig kunna ana en känsla av att det var någonting som kanske rörde sig där inne - kanske - för jag menar, jag har ju ingen aning om hur det ska kännas. Och magen kan ju ge upphov till allehanda "rörelser" nu för tiden....

Men om det nu var pyret som gav sig tillkänna så var det inte så läskigt som jag trott, utan, ganska trevligt :)

3 kommentarer:

  1. Vad kul med Ultraljud, jag tror det blir en ny Hristo Stoichkov. Rörelserna i magen beror mest troligt på mängden Chokladpudding som glider ned i strupen för Röbäcksjäntan. Har viss insider information på det.

    Nä men ha det bra där ute i mumindalen

    Leffe

    SvaraRadera
  2. Åh va spännande!!! Hur gick det idag???
    God jul vännen! Hoppas ni får en riktigt mysig jul =) Kram H

    SvaraRadera
  3. Allt gick bra i dag! Rapport i bloggen :)
    KRAM

    SvaraRadera