tisdag 6 april 2010

Föräldrargrupp, kramper och halsbränna

Jaha..så har vi haft vår sista föräldrargrupp träff. Snabbt var ju det överstökat! Trevliga människor men kanske inga som vi direkt klickade med... Så några mammaträffar nere på stan lär det inte bli :) Men jag har ju massa andra mammor att hänga med så det lär knappast bli ett bekymmer.

I natt märkte jag också till min oerhörda lycka (......ironi......) att det inte bara är i vaderna man kan få kramp. Ha! det kan man minsann få i de flesta muskler. Jodå, jag lovar - det gäller bara att hitta de perfekta rörelserna!

Men förutom det så känns väl kroppen helt okej. Tung - absolut, otymplig - jajemen, värk - så klart. men i det stora hela går det fint! Då är den där #+*a halsbrännan värre...suck.
Dock finns det nån gammal myt om att mycke halsbränna ger ett barn med mycket hår - så i så fall, kan jag tycka det är okej. men oj så besviken vi kommer att bli om det kommer ut en skallig lite krabat...

2 kommentarer:

  1. Varför gör du perfekta rörelser på natten, ligg still vetja. Vilket vrålåk den kan jag se dig fara omkring med, nerför allén här i sommar när ni ska hälsa på till exempel.
    Du kommer nog tycka halsbrännan var ok även om det kommer en skallig en. Kram systeryster

    SvaraRadera
  2. Ha ha lovar du?! :)

    Ja det blir perfekta promenadrundor heller hur?! :) Lagomt less i benen när man kommer fram osså får man njuta av trevligt sällskap och vila ben innan man promenerar tillbaka igen :)
    Kram

    SvaraRadera