tisdag 13 april 2010

Less - men inte redo

Lite motsägelsefullt är jag sjuuuukt less på den här kroppen som man släpar runt på - däremot så är jag verkligen inte redo för att plocka ut några av dessa kilo. Sover mindre och mindre på nätterna och har svårt att hitta en skön ställning att vila i. Suck, pust, stön och stånk.

Men jag antar att det hade kunnat vara värre. Jag mår ju förhållandevis bra. Lite ont här och där men förutom det så känner jag mig verkligen inte höggravid. Nu vet jag väl i och för sig inte hur man ska känna sig då heller....

Mannen oroar sig för sig stundade utbildningsresa till Malmö nästa vecka. Men jag ska då göra allt i min makt för att det inte ska bli någon bebbe under den tiden. Ja menar - jag har ju inte ens hunnit vara ledig då ju?! Gå icket!

Och nån förvarning om att det kanske snart är på gång borde man ju kunna få. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar