söndag 16 maj 2010

D-day and all is calm...

Så var det dagen D... och nä...2 minuter i nio på kvällen är allt lugnt och stilla! i och för sig hade jag ju önskat att vi fick behålla vår bröllopsdag för oss själva (tack kiddo) och det verkar ju gå vägen - så jag borde ju inte vara förvånad - redan bra pli på bebisen - kommer ju gå lysande ;)

Sitter just nu och funderar på musik till förlossningen... Förmodligen kommer man skita fullständigt i vad som spelas i bakgrunden (utgår från att mina smärt-skrik kommer överrösta hur som...) men kanske bättre att ha med än att sen önska att man hade haft.

Men lite svårt är det dock att veta vad man ska ha för musik. Det är säkert skönt med lite lugnande, avslappnings musik - men ärligt - det är ju inte riktigt min grej. det får nog bli Welcome to the club - går jag i gång på vilken dags som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar