fredag 5 februari 2010

Just ja...Thailand!

Senaste veckan har gått som i ett töcken. Mycket på jobbet, många intryck och många tankar i omlopp. Så det faktum att vi på söndag åker till Thailand har liksom hamnat lite i skymundan.

Men vi åker ju faktiskt till Thailand i övermorgon!!!!!

Shit...jag måste kanske packa...eller i alla fall börja. Bröllop i morgon och sen..ja sen åker vi ju! Men, med pass och pengar kommer man långt! Dessutom har ju klädesutbudet minskat (hade varit obefintligt utan Milla och Mariann) så det ska väl gå fort!

Känns som man inte riktigt tänkt igenom vad vi ska ha med oss... Hm..är det tänkta att vi ska hinna göra det i morgon innan bröllopet...eller på söndag innan flyget..?

Nåja. 10 dar av avkoppling - det ska bli så skönt! Inte för att jag egentligen ser fram emot att gunga omkring som en vit val, men - jag bryr mig inte så mycket ...som jag kanske borde. En god bok, ett parasoll och en solstol är allt jag begär - ja och nån god alkoholfri drink så klart!

Nu ska vi njuta av att bara vara två :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar