tisdag 2 februari 2010

Upp och nervända världen...

Det här med att vara gravid är verkligen som att ha hamnat i Alice i underjorden...

Sånt som funkat bra tidigare, funkar inte alls, sånt som varit dåligt tidigare är helt plötsligt hur bra som helst.... Märkligt tillstånd egentligen...

Järnvärden som helt plötsligt är bra, ett blodtryck som nästan är väl lågt, migrän som helt försvunnit....

Orken som inte finns längre, sakerna man inte får förtära längre, för att inte tala om kläderna man inte kan ha längre... att sen permanent och färgning av fransar och bryn kan bli sämre när man är gravid - vem fan visste det?! Ologiskt...

Det är verkligen en helt ny värld... Har nog fortfarande inte riktigt landat i den ännu...om jag nu någonsin kommer göra det. Idag har i alla fall kiddo igen varit på ett ovanligt fartfyllt humör. vet inte egentligen vad som försigår där inne... Bodycombat kanske?!

Dagens bästa: Det kan vara så att pappas dåliga levervärden beror på hans sömntabletter...jag sätter hela mitt hopp, och tar ut allt positivt i förskott - självklart är det så och självklart kommer de att kunna börja med cellgifterna när jag ligger på en vit sandstrand i Thailand med min lilla familj! Så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar