fredag 27 augusti 2010

Berg och dalbana

Jag är så less... När man tror att saker och ting börjar bli bättre - nä då blir de sju resor värre.. Nova har spenderat dagen med att gallskrika och gråta, somna av utmattning i mammas svettiga famn, sova 10 minuter, vakna och gråta och så börjar det om igen..

Just i dag hatar jag alla mammor med söta nöjda lugna fina små bebisar som inte säger ett pip och bara är nöjda och glada. När hon hade problem med magen så visste jag i alla fall vad det berodde på.. det var bättre (trodde väl aldrig man skulle säga det)

Var är alla andra gråtande, skrikiga bebisar?? Vad göra jag för fel?? Just nu känns det som om hon aldrig kommer att vara ett glatt och nöjt barn (mer än 10-20 minuter per dag..)

Jag har så mycket frustration i kroppen att det känns som jag ska spricka...eller gråta...

Det skulle ju bli bättre....

På söndag fyller Nova 3 månader... Ja nu vaknar hon och gråter igen... dags att gå....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar