tisdag 28 september 2010

Babysim premiär

I dag bar det i väg upp till NUS igen (suck) för ett återbesök och kolla hur det går med såret. Denna gång har det dock gått åt rätt håll, sist så hade det blivit lite större igen... Snacka om segdraget... Fick med mig en massa saker hem och hoppas bara att jag kommer ihåg hur allt ska användas... Dessutom berättade hon den trevliga nyheten att eftersom såret varit så svårläkt så kommer det vara väldigt känsligt = Jenny måste ha en speciell tejp över såret i 6 (!!!!) månader till efter det läkt för att det inte ska gå upp igen. Fatta Det kommer nästan ha gått ett år tills jag är återställd och slipper hålla på och klistra om mig...sjukt.. Men så länge det blir bra och bara det läker så jag i alla fall kan vara i vatten snart :) Babysim har ju börjat!

Så i söndags fick Olof vara ensam i vattnet och så lät det väl bli på söndag också. Allt gick bra, lite skeptiskt var hon i början och det där med att ligga på rygg i den så kallade vaggan gick inte alls hem, men att få flyta själv var en riktig hit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar