måndag 6 september 2010

Tänk en då...

...om man hade kunnat få en enda dag utan gråt och gnäll... En enda dag med en bara nöjd och belåten bebis... Det hade varit underbart...

I dag har Nova varit gnölig och gnällig hela dagen. 5 minuter av leenden och sen 55 av skrik, gnäll och gråt, lite mat och liiite sömn och sen startar det om igen. Jag har försökt underhålla henne på alla möjliga sätt men i längden duger inget.

I dag var helt fel dag att läsa en av Familjeliv-mammornas oro över att deras bebis sov hela natten utan nattmål..

men buuhuu..stackars dig som får ha en nöjd och glad bebis OCH sova hela natten... Ja det finns ju massor att oroa sig för..

Känns som man är en dålig mamma..min bebis är då inte nöjd och belåten mer än väldigt korta stunder. Känns som jag gör fel vad jag än gör...

Och jag är så spyless på alla "det blir bättre" i dag har det då varit sämre.....

Så nu har jag fått gnälla av mig! Nu ska jag pussa på min favvo tjej och min man och sen gå och köra Total training!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar