onsdag 15 september 2010

Semper vs NAN

Efter att nästan gått igenom alla olika märken och typer av ersättning som finns så hade vi (jag) bestämt oss för att köra på Semper, lite billigare än NAN och vi inbillade oss att Nova kanske blev mättare. Men så fick jag plötsligt för mig att det kanske ändå var bättre med NAN för hennes mage och beslutade mig för att hon skulle gå tillbaka till NAN.

Det kan vara inbillning, men sen i måndags när jag gett henne NAN så känns det som hon helt plötsligt ätit mindre. I helgen så glufsade hon i sig Semper men nu små äter hon - ofta istället... Som vatten på kvarnen så gav Olof henne en tetra Semper som hon slukade i sig som om hon inte fått mat på hela dagen... Kan det vara så att tjejen börjat bli en finsmakare?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar