måndag 21 juni 2010

Ett steg framåt o två tillbax

I morse hade vi som smått börjat hoppas på en bättring. Två kvällar i rad hade Nova varit lugn och harmonisk - brukar ju vara den värsta tiden. Så det är klart att man hade hoppats på en viss trend... Men i kväll har det varit gnöligt igen. Dock tror jag denna gång att det var lite övertrötthet inblandat, så kanske kan hon blivit lite bättre.

Är lite osäker på om den ersättningen hon får ibland ställer till det med mitt bortplockande av mjölk i kosten. För den är ju baserad på mjölk.. Å andra sidan kanske hon inte är känslig mot mjölk. Vi får väl se på fredag.... På midsommarafton tänker jag testa mjölk. Det är ju en chansning, och kanske inte bästa dagen att testa på, men om det inte gör nån skillnad är det ju onödigt att fortsätta!

I morgon är O borta igen. Tänkte vara hemma först men tror nog jag smiter till mor och far. Skönt med lite markservice, och är det fint väder vill man gärna vara vid havet :-) Sen blir ju mor och far överlyckliga när Nova kommer på besök!

Unnat mig massage idag - underbart skönt!! Enda jobbiga är mitt förbenade sår. Snittet inga problem, men såret som jag fick av tejpen gör grymt ont - sjukt less.... Nåja, nån gång ska ju det läka oxå...

Nä bäst att försöka få lite sömn!

1 kommentar:

  1. prova mjölkfri ersättning, finns på apoteket. vi hade Nutramigen till Vidar.
    kram kram

    SvaraRadera