söndag 27 juni 2010

Tre tankar

Inte lönt att sia om det blir bättre eller sämre, vissa dagar är bättre och vissa dagar är sämre - så ni ska jag sluta jämföra och hoppas eller nedslås och bara ta varje dag som den kommer... Vi får väl se hur det ska gå...

Så tre tankar som inte har med magknip att göra:

1. Bröst - äntligen klarar jag mig utan ersättning, tredje dagen med bara mjölkmaskinen. Skönt. Men oxå skönt att veta att hon kan ta flaska om det skulle behövas!

2. Hångel - längtar tills det här jäkla skit såret är läkt så jag kan hångla bättre med min man. Vill kunna krypa nära och få kramas. Nu stramar det och ömmar....

3. Nyponsoppa - kan man få skörbjugg av nyponsoppa?! Det utgör nämligen 99% av min kost just nu... Undrar ju hur snabbt man kommer föräta sig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar